Om os Kundeservice
Telefon: 71 99 56 46 Skriv til os: [email protected]

Kategorier

Alle Kategorier   Alle Kategorier

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Handelsbetingelserne er godkendt af det officielle e-mærket

Alle priser på varer i webshoppen er angivet i danske kroner (DKK), og moms er indregnet i priserne.

Leveringstid og leveringstid:

Dine varer leveres 1-2 hverdage, efter at du har godkendt din bestilling. I nogle tilfælde vil leveringstiden være længere, og dette vil være angivet på produktet og i indkøbskurven. 

Leveringspriser

Du vælger om vi skal sende din pakke med GLS eller Postdanmark.

Pris ved køb under 395 kr:

Med GLS:

Uden omdeling: 34 kr. (Leveres til valgte GLS pakkeshop)

Med omdeling: 49 kr. (Leveres direkte til privatadresse)

Med Postdanmark:

Uden omdeling: 39 kr. (Leveres til valgte postdanmark pakkeshop)

Med omdeling: 59 kr. (Leveres direkte til privatadresse)

Pris ved køb over 395 kr:

Med GLS:

Uden omdeling: 0 kr. (Leveres til valgte GLS pakkeshop)

Med omdeling: +15 kr. (Leveres direkte til privatadresse)

Med Postdanmark:

Uden omdeling: 0 kr. (Leveres til valgte postdanmark pakkeshop

Med omdeling: + 25 kr. (Leveres direkte til privatadresse)

 

Varer købt på manillo.dk leveres kun til adresser i Danmark.

Sådan handler du

Klik på den vare, du gerne vil bestille. Vælg den rigtige størrelse. Husk at have dit betalingskort parat, og skriv den adresse, som din vare skal sendes til. Du kan betale med Visadankort, Visakort, Visa Electron og MasterCard. Manillo.dk pålægger ikke noget kortgebyr.

Vi trækker først pengene fra dit kort, når ordren er afsendt. 

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.  Læs mere her: www.viabill.com/kredit   

Ordrebekræftelse

Du får en ordrebekræftelse til din e-mail-adresse, så snart du har bestilt og betalt dit køb. Du kan også finde din ordrebekræftelse i kundecentret på websitet.

Købsbeløbet trækkes tidligst fra din konto, når dit køb afsendes.

Kontakt os på email: [email protected] eller telefon 71995646, hvis der mod forventning opstår problemer med din bestilling.

Fortrydelsesret

Julegaver kan ombyttes/returneres til og med d. 7. januar 2019 (Se bort fra nederstående i denne periode)

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  Du kan få pengene retur eller bytte dit køb til andre produkter.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af dele af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. Hvis varen bærer præg af at have været brugt eller er blevet skadet, mister du ikke din fortrydelsesret, men du kommer til at betale for den værdiforringelse vi mener varen er pådraget.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Save Nordic ApS (manillo.dk)

Hejreskovvej 28 c

3490 Kvistgård

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse på hverdage mellem kl. 10 og 14.

Ved returnering skal du vedlægge information om navn og ordrenummer – evt. på en kopi af din ordrebekræftelse – og en besked om, at du ønsker pengene retur. 

Hvis du fortryder dit køb, inden du åbner pakken, kan du nægte modtagelse, hvis du samtidig giver besked om fortrydelsen. Hvis du nægter modtagelse skal du betale for de udgifter vi har til returporto. Vi trækker dette beløb fra købsbeløbet inkl. leveringsomkostninger. Beløbet tilbageføres til din konto.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Vi har 24 måneders reklamationsret.

Du skal reklamere inden for rimelig tid, dvs. 2 måneder efter du har konstateret fejl eller mangler vil altid være rettidig.

Hvis du er så uheldig at få en vare med fejl, kan du inden for 24 måneder efter dit køb få pengene tilbage, et afslag i prisen eller varen repareret eller ombyttet, afhængig af den konkrete situation, når du sender den til vores lager:

Save Nordic ApS (manillo.dk)

Hejreskovvej 28 c

3490 Kvistgård

Cvr nr: 37566721

Email: [email protected]

Telefon: 71995646

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Disse vilkår og betingelser er underlagt og fortolkes i overensstemmelse med gældende lovgivning. Eventuelle tvister afgøres således af de ordinære domstole.

Hvis du vil klage over en vare med fejl, skal du udskrive en kopi af ordrebekræftelsen, notere fejlen og sende varen til overstående adresse.

Skaden må dog ikke være opstået, ved at du selv eller andre har behandlet varen fejlagtigt, efter at du har modtaget den.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Hvis det vurderes, at din klage er berettiget, skal du oplyse dit konto- og registreringsnummer, så vi kan tilbageføre beløbet.

HUSK: Send altid returvaren som pakke – ellers er du selv ansvarlig ved bortkomst eller beskadigelse. Du har mulighed for at tracke din returvare, når den sendes som pakke. 

Persondatapolitik  

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

Personoplysningerne registreres hos Manillo.dk/Save Nordic ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  

Den dataansvarlige på manillo.dk er direktør Frederik Boysen.  

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: [email protected]   

Cookies

Webshoppen bruger cookies. En cookie er lagret information på din computers harddisk, om hvilke websites du har besøgt online. Ved hjælp af cookies kan du surfe hurtigere, når du besøger shoppen. Der lagres ikke oplysninger som navn, kontonummer eller andre oplysninger, som kan henføres til bestemte personer.

Du kan sætte din browser til at give dig besked, når der lagres cookies i din computer, eller du kan slå modtagelsen af cookies fra. Du har altid mulighed for at slette cookies.

Hvis du bruger Internet Explorer 5X, kan du slette cookies under ”Funktioner„ -> ”Internetindstillinger„ -> ”Slet cookies„. 

Logstatistik

Webshoppen anvender logstatistik. Det betyder, at sitet opsamler information om, hvor mange besøgende der er på sitet, hvorfra de besøgende kommer, og fra hvilken side de forlader webshoppen.

Logstatistikken bruges udelukkende til at forbedre webshoppen.

For at du kan handle, skal du registrere dit navn – adresse – telefonnummer og e-mailadresse. Formålet med registreringen er at kunne sende dine køb til dig.

Kundeoplysninger opbevares og transmitteres ukrypterede, og virksomhedens ledelse har adgang til dine data.

Kundeoplysninger videregives aldrig til tredjemand. Der registreres ikke personfølsomme oplysninger.

Som kunde kan du ifølge persondataloven altid gøre indsigelse mod registrering – og du kan forlange at se, hvilke oplysninger webshoppen har registreret om dig. 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Frederik boysen - Direktør - På [email protected] Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

Nyhedsbrev

Hvis du ønsker det, kan du modtage et nyhedsbrev fra webshoppen – så får du besked om nye produkter, konkurrencer og gode tilbud. Når du handler i webshoppen, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrevet, du kan også gøre det på vores hjemmeside uden at købe. Du kan altid afmelde nyhedsbrevet.  

Ved at tilmelde dig vores nyhesbrev giver du manillo.dk tilladelse til at sende emails og sms beskeder med relevante tilbud.

Kontakt os på [email protected], hvis du har spørgsmål eller kommentarer til din ordre eller produkter.

Du kan også ringe på telefon:

+45 71995646 mandag – fredag klokken 10.00-14.00

 

Med venlig hilsen

Save Nordic ApS (manillo.dk)

Hejreskovvej 28 c

3490 Kvistgård

Cvr nr: 37566721

Email: [email protected]

Telefon: 71995646

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 15. marts 2018.

LINK til Standardfortrydelsesformular

Please, wait...