Kategorier

Alle Kategorier   Alle Kategorier

Handelsbetingelser

Handelsbetingelserne er e-mærket godkendt.

Alle priser på varer i webshoppen er angivet i danske kroner (DKK), og moms er indregnet i priserne.

Leveringstid

Dine varer leveres 1-2 hverdage efter at du har godkendt din bestilling. I nogle tilfælde vil leveringstiden være længere, dette vil i så fald være angivet på produktet og i indkøbskurven.

Leveringspriser

Du vælger om vi skal sende din pakke med GLS eller Postnord.

Pris ved køb under 395 kr.

  • Med GLS:

    • Uden omdeling: 34 kr. (Leveres til valgte GLS pakkeshop)

    • Med omdeling: 49 kr. (Leveres direkte til privatadresse)

  • Med Postnord:

    • Uden omdeling: 39 kr. (Leveres til valgte Postnord pakkeshop)

    • Med omdeling: 59 kr. (Leveres direkte til privatadresse)

Pris ved køb over 395 kr.

  • Med GLS:

    • Uden omdeling: 0 kr. (Leveres til valgte GLS pakkeshop)

    • Med omdeling: +15 kr. (Leveres direkte til privatadresse)

  • Med Postnord:

    • Uden omdeling: 0 kr. (Leveres til valgte Postnord pakkeshop

    • Med omdeling: + 25 kr. (Leveres direkte til privatadresse)

 

Varer købt på manillo.dk leveres kun til adresser i Danmark.

Sådan handler du

Klik på den vare du gerne vil bestille. Læg varen i kurven. Vælg bestillingsmetode og udfyld kontaktoplysninger, leveringsinformationer og leveringsform og vælg betalingsmetode. Du kan betale med MobilePay, Visa Dankort, Visakort, Visa Electron og MasterCard.
Manillo.dk pålægger ikke noget kortgebyr.

Vi trækker først pengene fra dit kort, når ordren er afsendt. 

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.

Læs mere her: www.viabill.com/kredit   

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Du kan få pengene retur eller bytte dit køb til andre produkter.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af dele af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Ingen fortrydelsesret

Disse aftaler kan ikke fortrydes: Levering af forseglede varer som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi fordi du har brugt den på en anden måde end varen oprindeligt var tiltænkt, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. Hvis varen bærer præg af at have været brugt eller er blevet skadet, mister du ikke din fortrydelsesret, men du kommer til at betale for den værdiforringelse vi mener varen er pådraget.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde hvor du har valgt en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Manillo.dk (Save Nordic ApS)
Hvidkærvej 27 B
5250 Odense SV

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse på hverdage mellem kl. 10 og 14.
Ved returnering skal du vedlægge information om navn og ordrenummer – evt. en kopi af din ordrebekræftelse – og en besked om, at du ønsker pengene retur. 

Hvis du fortryder dit køb, inden du åbner pakken, kan du nægte modtagelse, hvis du samtidig giver besked om fortrydelsen. Hvis du nægter modtagelse skal du betale for de udgifter vi har til returporto. Vi trækker dette beløb fra købsbeløbet inkl. leveringsomkostninger. Beløbet tilbageføres til din konto.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Hvis du er så uheldig at der ved modtagelsen er en fejl på din vare, kan du inden for 24 måneder efter dit køb for et afslag i prisen, pengene tilbage eller varen repareret eller ombyttet, afhængig af den konkrete situation, når du sender den til vores lager.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, sender vi dig en returlabel så du kan returnere gratis til os

Varen sendes til:
Manillo.dk (Save Nordic ApS)
Hvidkærvej 27 B
5250 Odense SV
Cvr nr: 37566721
Email: [email protected]
Telefon: 88 88 60 88

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Disse vilkår og betingelser er underlagt og fortolkes i overensstemmelse med gældende lovgivning. Eventuelle tvister afgøres således af de ordinære domstole.
Hvis du vil klage over en vare med fejl, skal du udskrive en kopi af ordrebekræftelsen, notere fejlen og sende varen til ovenstående adresse.
Skaden må dog ikke være opstået ved, at du selv eller andre har behandlet varen fejlagtigt, efter at du har modtaget den.
Hvis det vurderes, at din klage er berettiget, skal du oplyse dit konto- og registreringsnummer, så vi kan tilbageføre beløbet.

HUSK: Send altid returvaren som pakke – ellers er du selv ansvarlig ved bortkomst eller beskadigelse. Du har mulighed for at tracke din returvare, når den sendes som pakke. 

Persondatapolitik  

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
Personoplysningerne registreres hos Manillo.dk/Save Nordic ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder derudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. 
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  

Den dataansvarlige på manillo.dk er N. Berk Teke.  

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: [email protected]  

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice på [email protected] Skulle vi mod forventning ikke nå til enighed, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
https://naevneneshus.dk/

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

Nyhedsbrev

Hvis du ønsker det, kan du modtage et nyhedsbrev fra webshoppen – så får du besked om nye produkter, konkurrencer og gode tilbud. Når du handler i webshoppen, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev, du kan også gøre det på vores hjemmeside uden at købe noget. Du kan altid afmelde nyhedsbrevet.  

Ved at tilmelde dig vores nyhesbrev giver du manillo.dk tilladelse til at sende emails og sms beskeder med relevante tilbud.

Kontakt os på [email protected], hvis du har spørgsmål eller kommentarer til din ordre eller produkter.

Du kan også ringe på telefon:

+45 88 88 60 88 mandag – fredag klokken 10.00-14.00

Standardfortrydelsesformular

Link til standardfortrydelsesformular 

 

Med venlig hilsen

Manillo.dk (Save Nordic ApS)
Hvidkærvej 27 B
5250 Odense SV
Cvr nr: 37566721
Email: [email protected]
Telefon: 88886088

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 17. februar 2020

Please, wait...