Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Hvis du er så uheldig at der ved modtagelsen er en fejl på din vare, kan du inden for 24 måneder efter dit køb for et afslag i prisen, pengene tilbage eller varen repareret eller ombyttet, afhængig af den konkrete situation, når du sender den til vores lager.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, sender vi dig en returlabel så du kan returnere gratis til os
Varen sendes til:
Manillo.dk (Save Nordic ApS)
Slettensvej 65 (Hal 1)
5270 Odense N
Cvr nr: 37566721
Email: [email protected]
Telefon: 88 88 60 88
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Disse vilkår og betingelser er underlagt og fortolkes i overensstemmelse med gældende lovgivning. Eventuelle tvister afgøres således af de ordinære domstole.
Hvis du vil klage over en vare med fejl, skal du udskrive en kopi af ordrebekræftelsen, notere fejlen og sende varen til ovenstående adresse.
Skaden må dog ikke være opstået ved, at du selv eller andre har behandlet varen fejlagtigt, efter at du har modtaget den.
Hvis det vurderes, at din klage er berettiget, skal du oplyse dit konto- og registreringsnummer, så vi kan tilbageføre beløbet.
HUSK: Send altid returvaren som pakke – ellers er du selv ansvarlig ved bortkomst eller beskadigelse. Du har mulighed for at tracke din returvare, når den sendes som pakke.